Fizetési és szállítási feltételek
FOXPOST KÖZLEMÉNYE A KORONA VÍRUS MIATT KIALAKULT HELYZETRŐL
-
A FOXPOST csomagautomaták továbbra is elérhetők a megszokott nyitvatartási időben, az automatáknak helyet biztosító bevásárlóközpontok nem esnek nyitvatartási korlátozás alá
-
A FOXPOST automatából történő csomagátvétel – mint eddig is – más emberrel történő érintkezés nélkül lehetséges
-
Ügyfeleink és munkatársaink biztonsága érdekében egy sor intézkedést meghoztunk (automaták, teherautók rendszeres fertőtlenítése, munkatársak egymással történő érintkezésének minimalizálása, stb.)
Szállítási módok, feltételek
A megrendelt termékek szállítási határideje a rendelés összegének számlánkra történő megérkezésétől számított 1-5 munkanap. Az összeg beérkezését követő 2 munkanapon belül a megrendelt termékeket átadjuk szállításra a Vevő választásától függően a Magyar Posta Zrt. MPL csomagküldő szolgálatának, vagy a FOXPOST Zrt. csomagküldő szolgálatának. A kiszállítás 1-5 munkanapon belül megtörténik, amelynek időpontjáról e-mailben és sms-ben is tájékoztatást kap.*
1. Szállítási költségek:
-
10.000 Ft alatti vásárlás esetén: a szállítás módjától függően a FOXPOST Zrt, illetve a Magyar Posta Zrt. mindenkor aktuális díjszabása szerint, melynek pontos összegét a megrendelés során, a szállítási mód kiválasztásakor kapja meg.
-
10.000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES
*Amennyiben a csomag visszaérkezik, mert a címzett nem veszi át, az újbóli kézbesítés teljes költsége a megrendelőt terheli.
2. Szállítási módok:
Házhoz kézbesítés: 1.250.- Ft - 1.890.- Ft
Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
A FOXPOST Zrt. e-mailben és telefonon értesíti a címzettet a küldemény átvételének várható időpontjáról, ahol lehetőséget nyújt ennek módosítására is.
Kézbesítés Postán maradóként: 1.435.- Ft
Az így címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről (10 munkanap).
A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges.
Kézbesítés MOL vagy COOP PostaPontra: 1.435.- Ft
A MOL vagy Coop PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről (10 munkanap). MOL töltőállomáson történő csomagátvétel a hét minden napján lehetséges, melyre a legtöbb töltőállomás esetén 0-24 órás időtartamban van mód.
Kézbesítés FOXPOST/MPL Csomagautomatára: 699.- Ft - 890.- Ft
Automatára címzett küldemény esetén az MPL/FOXPOST a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. Az átvételre a hét minden napján, 0-24 órában lehetőség van. A csomag az üzenetben kapott azonosító és a telefonszám megadásával, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek, az automatánál ( bankkártyával ) rendeznie kell az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postahelyre. Ekkor a címzett elektronikus üzenetben (SMS vagy e-mail) újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és meddig veheti át a küldeményt (10 munkanap áll rendelkezésére).
Fizetési módok, feltételek
Áruházunkban jelenleg az alábbi fizetési módok közül tud választani:
1. Átutalás
A megvásárolt termékek árát kérjük a vásárlástól számított 3 munkanapon belül utalja el nekünk. A megrendelés során, és azt követően is jelezzük az átutaláshoz szükséges adatokat, amelyek az alábbiak:
Kedvezményezett neve: Janki és Társa Bt
Kedvezményezett számlaszáma: 51700100-10023583
Kedvezményezett bankja: Fókusz Takarékszövetkezet
Az átutaláshoz szükséges adatok a megrendelést követően, e-mailben küldött visszaigazolásban is szerepelni fognak. Kérjük, vegye figyelembe, hogy rendelése teljesítését csak a teljes összeg beérkezését követően kezdjük meg. Kérjük, átutaláskor a visszaigazoló levélben található rendelésszámot szíveskedjen feltüntetni a közlemény rovatban, hogy az utalást könnyebben a megfelelő rendeléshez tudjuk kapcsolni és mihamarabb megkezdhessük a rendelés teljesítését. Az összeg jóváírásától számított 48 órán belül postázzuk a termékeket a megadott címre.
2. Utánvéttel történő fizetés
A megvásárolt termék árát és a szállítási költséget az áru kiszállításakor az MPL/FOXPOST csomagküldő szolgálat munkatársának kell készpénzben kifizetni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az utánvétes fizetés - a szállítási költségen felül - MINDEN ESETBEN többletköltséggel jár (FOXPOST esetében 125.- Ft, MPL esetében 400.- Ft). A csomagot a megrendeléstől számított 48 órán belül átadjuk kézbesítésre. A kiszállítás idejéről e-mailben és sms-ben is tájékoztatást kap.
3. Online bankkártyás fizetés
A megvásárolt termék árát és a szállítási költséget az áru megrendelésekor bankkártyája segítségével is ki tudja fizetni. A bankkártyás fizetés - az utánvétes fizetéssel ellentétben - nem jár többletköltséggel. A csomagot a megrendeléstől számított 48 órán belül átadjuk kézbesítésre az MPL/FOXPOST Zrt számára. A kiszállítás idejéről e-mailben és sms-ben is tájékoztatást kap. A bankkártyás fizetéssel kapcsolatban felmerülő leggyakoribb kérdéseket ide kattintva, a bankkártyás fizetési tájékoztató további részleteit pedig ide kattintva találja.